Tack!

IMG_2638

 

Tack för all pepp efter inlägget om Etsy-shopen igår! Det känns superkul att det inte bara är jag som tror på den här idén! ❤

De första steget mot att öppna shopen är som sagt att designa och sticka. Har stickat upp två olika modeller hittills. En av dem har jag idiotiskt nog gjort två högervantar i. Svårt att beskriva hur arg jag blev när jag upptäckte mitt feta misstag. Lösningen skulle ju kunna vara att göra två vänstervantar nu, men jag inte vill göra två exakt likadana par så det blir upprepning av den ena som jag inte hunnit göra tummen på. Blir arg bara jag tänker på det.

Jag försöker koncentrera mig på att plugga, men det är svårt. Jag tycker att den här uppgiften vi har känns rätt meningslös faktiskt. Vill hellre sätta igång med uppsatsen på en gång. Men det är ju bara att göra. Har ju gjort x antal uppgifter som känts rätt meningslösa tidigare, och har en känsla av att det här inte kommer vara den sista heller.

Kommentera

