Frukostbloggar

IMG_2667

Förstår att ni blir sjukt imponerade och avundsjuka när ni ser den här fantastiska bilden på torr, mikrokokad gröt i skenet från datorskärmen. Jag förstår också om ni inte blir det.

Nu har mitt ”nya liv” börjat på biblioteket. Det går bra att plugga där och har sällskap av Hanna och Therese. De har varit mycket bättre på att planera sin tid så de ligger lite före mig, men jag planerar att komma ikapp. Är ju rätt effektiv när jag väl kommer igång.

Det känns rätt skönt att ha lite struktur i vardagen igen faktiskt. Även om det är skönt att hänga i soffan hela dagarna och plugga eller sticka så blir jag mer effektiv på allt när jag är någon annanstans på dagen. Idag tänkte jag sitta på Carolina till 16, sen ska jag handla, göra currykyckling och sen sticka vantar. Måste sätta igång ordentligt med dem, så att jag har några par klara tills jag startar Etsy-shopen! Än så länge har jag ett helt färdigt par, två högervantar i en annan modell och en halv vante i en tredje. Jag tänkte skriva något inlägg om varför jag börjar med just vantar. Och sen kommer det väl lite inlägg på tankar jag har kring shopen överhuvudtaget. Nu måste jag cykla iväg!

Kommentera

