Fem år med Emil

DSC01432

 

I fem år har vi varit tillsammans, jag och Emil. Vi började med ett litet distansförhållande mellan Stockholm och Uppsala medan jag gick klart gymnasiet. Emil är ju lite smartare än alla andra (hehe) så han fick hoppa över sexan, vilket gör att han ligger ett år före. Höstterminen 2010 flyttade jag till Uppsala. Han bodde kvar i Flogsta ett tag, men flyttade ganska snart till Triangeln. Sjukt bra med kortare cykelväg! Sen flyttade Emil ännu lite närmre, cykelavståndet förkortades till endast fem minuter(!) och i våras tog vi steget och Emil flyttade in i min lägenhet. Nu har vi varit sambos i några månader och det går hur bra som helst! Vi bråkar fortfarande inte, även om man såklart är lite grinig ibland.

Mycket har vi gjort tillsammans, och jag tror att vi kommer hinna med att göra väldigt mycket mer! Vi träffades när vi var 12, blev tillsammans när vi var 18 och nu när vi är 23 så är jag lika kär som när jag kom på det första gången! ❤

Kommentera

