Mmmåndag

Har en otroligt ohärlig dag. Mensvärk och huvudvärk är inte mina favoritsaker i världen, om man säger så. Bestämde mig för att stanna hemma idag och mysa med vetekudden i soffan och plugga. Håller på och läser en bok som vi ska diskutera på onsdag. Vill bara skriva uppsats så det känns astråkigt att göra annat.

Tog en paus för en stund sedan för att se om det överhuvudtaget går att fota någonting i det här mörkret som intagit Sverige. Det gick, men det blev inte så bra, pga noll tålamod. Testade också att lägga in en sak på Etsy, men lyckades stänga ner sidan innan jag hann spara. Jag kopierade inte beskrivningen av produkten heller, som jag faktiskt lyckades få till rätt bra. Dåligt.

En annan dålig sak som är sjukt irriterande är att jag tappat bort mitt måttband. Har troligtvis lagt det på något mindre smart ställe. Jag vet att jag hade det i onsdags när jag satt i soffan, men sen dess är det borta. Emil skrattar när jag letar, men jag behöver ju skiten.

Bra grej: har tagit tag i de två högervantarna och börjat göra en vänstervante av den ena. Trodde aldrig att jag skulle orka ta tag i den, men nu hände det. Snart har jag tre par helt klara!

Otroligt rörigt, men det är mitt liv idag. Röööörigt. Här är i alla fall det första vantparet som blev helt färdigt! Väldigt nöjd!

vantevitröd

Kommentera

