Väska

väskaHar länge letat efter en väska. En enkel, vanlig svart väska som man kan ha över axeln utan några konstiga detaljer i guldfärg som är alldeles för gul för att se ut som guld. Men det är ju tydligen svårt att hitta en sån. Igår bestämde jag mig i alla fall för att slå till på den här från H&M, trots att jag vet att den kommer bli sliten snabbt. Hade jag råd skulle jag mer än gärna köpt en i läder som håller länge och som jag verkligen tycker om. Men just nu är det inte riktigt prioriterat att lägga flera tusen på en väska, även om jag vet att det blir billigare i längden.

 

2 reaktioner på ”Väska

  1. Så snygg! Har ingen väska alls för jag hittar aldrig någon jag trivs med. Tror inte jag är någon liten handväsketyp utan skulle nog behöva något sånt här. Får önska mig och se om det funkar 😉

    Gilla

    • Jag gillar inte heller små handväskor, jag vill gärna få plats med dator och lite till i den. Har hittills använt min jättefina ryggsäck från Fjällräven, men vissa dagar vill jag inte rocka skogsmullestilen, även om jag gillar den!

      Gilla

Kommentera

