Helgens bravader

Min helg var ganska intensiv, men rolig!

På fredagen var ju jag och Emil hos banken och det gick bra. Det vi tänkt har varit ganska rätt och nu räknade vi på en riskränta på nästan 6 % och det kommer inte bli något problem för oss att köpa lägenhet, vilket känns skönt!

I lördags hade scoutkåren julmarknad i Johan Skytteskolan som jag var på en liten stund. När jag kände mig klar där så åkte jag till Liljeholmen och shoppade lite presenter till mamma med Andrea och Tessan. På kvällen blev det öl med Abrash!

Söndagen ägnade jag helt åt min mamma eftersom hon fyllde 60 år! På morgonen överraskade Andrea, Tessan, Henke och Viktor med champagne, jordgubbar och pepparkakor. Sen fixade vi långbord i vardagsrummet, tog emot catering från en libanesisk restaurang och vid 14 kom alla! Farmor var med också, vilket var roligt eftersom hon inte varit hos oss sen vi ramlade i våras. Nu vet vi alla att det inte är några problem för henne att åka.

Det var verkligen en jättebra helg, och jag kände verkligen att jag bara vill vara ledig nu och julmysa. Men snart är uppsatsen färdig (hoppas jag) så att jag kan gå all in på lussebullarna.

mamma

Mamma ❤

Kommentera

