En fin morgon

morgonHello sunshine! Det känns som att det var flera veckor sen jag såg solen. Det värsta är att det inte ens är en överdrift. Lite kanske.

Jag ska inte skriva så mycket om extravalet. Vill bara säga att det är förjävligt att SD finns och att folk röstar på dem. Det är förjävligt att det finns människor som inte tycker att alla är lika mycket värda och det är förjävligt att det finns folk som tycker det är roligare med politiskt kaos är stabilitet.

Jag röstade rosa i september men kommer troligtvis att lägga min röst på det rödgröna blocket mars. Hur mycket jag än vill att Fi ska komma in i riksdagen så känns det just nu viktigare för mig att SD får färre mandat.

 

 

2 reaktioner på ”En fin morgon

Kommentera

