Ser ni snön?!

vante

Ser ni snöflingorna på vanten?! Det snöade alltså i morse när jag gick till Carolina. Himla fint faktiskt även om det bara blev blött på marken.

Känner ingen riktig julkänsla än. Har inte riktigt fattat att det är december ens. Vi har inte julpyntat hemma heller för det är så stökigt. Jag orkar liksom inte ta tag i det när jag kommer hem runt 18-19 på kvällen, och Emil är ungefär lika pepp. Men imorgon ska jag försöka städa lite och hänga upp julstjärnan som är någonstans i kaoset på vinden…

Imorgon ska jag göra en rolig grej med tyg, färg och potatis! Låter ju som en jävligt konstig kombo, men jag tror att det kan bli bra. Ni får se.

Kommentera

