Sold out

DSC_0107Igår sålde jag första paret vantar! Tessan blev den lyckliga ägaren till de här blåa med snöflingor. Ett av de par jag är mest nöjd med hittills. Jag älskar alla jag gjort, men vissa ligger lite varmare om hjärtat. Det här var det första paret jag stickade, och även det som tog mest tid, eftersom jag gjorde två högervantar… Det var nog bra, för nu är jag asnoga med att jag ser till att det blir rätt, haha!

Det känns jätteroligt att äntligen vara igång med shopen! Nu när den ligger uppe så finns den där och jag behöver egentligen inte tänka på den speciellt mycket, även om jag gör det. Det finns liksom ingen ångest kopplat till det. Jag blir jätteglad när folk går in och tittar och favoritar! Och självklart när folk köper och visar intresse för att köpa. Men man får ju inte glömma att det bara finns ett par av varje, så det är först till kvarn som gäller!

Har några idéer för hur jag kan utveckla utbudet. De ska få gro lite, men kommer troligen att bli verklighet inom en snar framtid!

Skärmavbild 2014-12-25 kl. 08.22.13

Kommentera

