Gott nytt år!

Nu är 2014 förbi och 2015 har redan börjat. Vi firade det nya året ute på Dogges land igår. Vi var 10 stycken som åt massa mat som Emil och Dogge lagat. Asgott resulterade i asmätt. Tre olika kanapéer till förrätt, hamburgare med kött malet av mig och mamma, och som en fet avslutning tre olika efterrätter. Vi tog dem med någon timmes mellanrum.

Kvällen var rätt lugnt, jag drack en halv flaska vin och en halv flaska hallonsoda. Vi pratade, spelade spel och hade trevligt. Jag har lite svårt för nyår eftersom jag inte riktigt förstår grejen. Har varit sketafull några gånger vilket jag aldrig mer vill vara med om. Jag känner inte ens någon nystart med nyåret, utan det tar jag istället när höstterminen börjar i september.

Hoppas året blir helt fantastiskt! Har en känsla av att det kan bli hur bra som helst.

 

Kommentera

