Äntligen inskickad!

Skärmavbild 2015-01-02 kl. 10.40.50

Äntligen har jag skickat in min C-uppsats! Henke varnade i början av terminen varnade att jag kommer hata ämnet jag skriver om när jag är klar. Det stämmer bra det. Vill aldrig mer tänka på den. Tyvärr börjar ju opponeringarna nästa vecka. Jag antar att vi kommer få gruppindelningen idag. Har sådan fruktansvärd ångest ju nu över att folk ska läsa och kritisera det jag skrivit. Alla känner troligen likadant med ändå. Det känns som att jag lämnade så mycket öppet, men jag orkade helt enkelt inte tänka mer på slutet. De analyser och slutsatser jag dragit är fulla med julmat och en hel del ångest. Det fick bli så.

Det sista som ska göras på terminen är alltså uppsatsventileringar med tillhörande läsning av typ 20 uppsatser. Sen börjar nästa termin, som inleds med formulering av syfte och frågeställning redan dag två. Looking fucking forward to it.

Kommentera

