Dags att tänka om

Nu är det dags för mig att tänka om. Har länge känt mig lite ensam, deppig och ganska värdelös, men nu känns det som att det börjar vända! Jag har insett att jag måste vara stolt över mig själv och det jag gör.

Det är dags för mig att ta steget och börja stå upp för mig själv. Stå upp för den jag är, vad jag älskar att göra och vad jag faktiskt ägnar mig åt. Jag driver ju en egen webshop där jag säljer mina handstickade accessoarer och kläder. Den har redan gått med vinst och det känns som att det finns ett intresse för mina produkter. Det känns verkligen jätteroligt, och jag ska vara stolt över den! Andra kanske tycker att det inte är en stor grej, men jag lägger ner otroligt mycket tid och kärlek på varje produkt som hamnar i butiken och jag hoppas att det syns för de som handlar i butiken! En förhoppning jag har är att kunna lägga ner ännu mer tid på den, men för att göra det måste jag strukturera upp mitt liv ännu mer. Kanske ska jag skriva listor? Skaffa en anteckningsbok? Hur jag än gör, så känns det som att jag äntligen har energi till att göra det jag verkligen vill! Så himla kul!

Här är mitt senaste par vantar som hamnade i shopen idag. Löp och köp!

vitvante1 vitvante5

2 reaktioner på ”Dags att tänka om

  1. Skönt att höra att det börjar vända!
    Men alltså WOW, du är verkligen helt otroligt duktig! Om jag hade haft lite mer stålar (hehe ett ord jag aldrig använder så var tvungen att testa nu) så hade jag köpt vantarna på studs!

    Gilla

    • Men åh, tack så himla mycket Sandra! Kul att du gillar dem, det är alltid roligt att få pepp och beröm! 🙂
      Stålar är för övrigt ett fantastiskt ord man borde använda oftare!

      Gilla

Kommentera

