Aprilväder

april1 april2

Aprilvädret är här! Igår var det sol, 8 grader och bina jobbade på för fullt i mammas och pappas trädgård. Jag väntade mig inte alls att det skulle vara snö ute när jag drog upp rullgardinen i morse. Fint i alla fall!

Jag har påsklov! Ska utnyttja dagarna så mycket som möjligt och bara göra sådant jag har lust med. Började dagen med en lång frukost med pappa och nu tänkte jag sätta på någon bra film och fortsätta på ett par sockor jag började på igår. Har kommit in i en socksticke-period och har två på gång samtidigt just nu. Gjorde klart ett par förra helgen som jag inte lyckats fota än, men det kommer!

2 reaktioner på ”Aprilväder

Kommentera

