Festivalsommar!

Den här sommaren kommer bli grym på många sätt! Först och främst ska jag bli klar med uppsatsen, lämna in den 22 maj och sen blir det fest!

Till att börja med ska Powerpuffpinglorna (dvs. jag, Hanna, Annie och Stefan (ja han är också pingla)) åka till Boda Borg efter uppsatsinlämningen! Så jävla kul! Varken jag eller Stefan har varit på Boda Borg, men både Hanna och Annie är supertaggade och har inte direkt försökt dölja sin excitement, om man säger så.

I mitten av juni ska jag, Emil och flera från hans gamla klass på Summerburst! Just nu är jag mest taggad på Avicii och Axwell^Ingrosso, som den mainstreamhousaren jag är. Får lyssna in mig på de andra som ska dit helt enkelt. Kommer oavsett att bli asbra! Dagen efter är det examensceremoni i Universitetsaulan. Kommer nog bli ett fint avslut på tiden i Uppsala. Finns en viss risk att jag kommer fälla en tår eller två. Efter det ska vi fira med middag hemma hos mina föräldrar.

Nu kommer vi till det jag är mest taggad på just nu… BRÅVALLA! Tjohoo! Stefan gjorde ett Facebookevent för några månader sen för att samla ihop ett gäng som skulle åka. Tänkte först inte följa med, tyckte inte att det var så många artister som jag gillade som skulle dit… Trodde jag, tills jag kollade på deras hemsida och kom fram till att det är ASMÅNGA artister/band jag gillar! Så på söndag ska vi boka biljetter. Än så länge tror jag att det är jag, Stefan och hans kompis Mats som ska åka… Kanske blir några fler på vägen!

Eftersom jag aldrig varit på en ”riktig” festival, utan bara dagsfestivaler, så kommer det bli spännande att se hur det är. Har väl en bild av extrem fylla, men pga anledningar så kommer vi nog ta det relativt lugnt, vilket känns skönt! PEPPEN!





Kommentera

